NEDEN FUAR?

 


1
 
Rekabet
Rakipleriniz orada olacak.Yüzlerce yerli ve yabancı sektör firmasının arasında varlığınızı gösterin rekabetin gerisinde kalmayın.
2
 
Promosyon
Ürün ve çözümlerinizi binlerce yerli ve yabancı ziyaretçiye gösterme fırsatı yakalayın. Içinde bulundugu sektör profesyonelleriyle tanısın ve ürünlerinizi nis pazarınıza gösterin.
3
 
Satış Olanakları
Satıs olanakları yaratın. Karar verici mercilerle birebir görüserek alanda satıs yapma fırsatı yakalayın. Arastırmalara göre, fuarlarda satıs anlasmaları daha kolay neticelendiriliyor.
4
 
Müşteri İlişkileri
Var olan müsterilerinizle iliskilerinizi güçlendirin. VIP müsterilerinizi fuara davet edip onları standınızda agırlayarak onları etkileyin ve iliskilerinizi pekistirin.
5
 
Sektör Bağlantıları
Sektör baglantılarınızı güçlendirin. Rakipleriniz de dahil olmak üzere sektörün diger mensuplarıyla tanısıp yeni is olanakları yaratın.



6
 
Görüşme İmkanı
Ulasılması güç satın alma mercileriyle tanısın. Normalde ulasılması güç olan sektör mensuplarıyla görüsme fırsatı yakalayın.
7
 
Marka Bilinirliği
Sektördeki yerinizi ve marka bilinirliginizi güçlendirin. Sektörel Medya’nın fuarlara olan yogun ilgisini avantaja çevirin.
8
 
Pazarlama
Firmanızı sektörde tanıtın. Fuar öncesinde, süresince ve sonrasında yürütülen pazarlama ve tanıtım faaliyetleriyle firrmanızı sektörde tanınırlıgını artırın.
9
 
Workshop Sunum
Workshop programlarında yer alın. Direk olarak sektörle ilgili sektör rofesyonellerine sunum yapma ve en yeni teknolojilerinizi tanıtma fırsatı yakalayın.
10
 
Prestij
Prestijinizi artırın. Fuara katılmak sektördeki büyük isimlerden oldugunuzu gösterir.